orkide123p3t Kızım normal doğum pozisyonu almış makat gelişti 28 haftaya kadar doktorum bugün söyledi çok mutlu oldum şuan 31 haftalığız belki hala dönmedi niye diye düşünenler vardır umut olmak istedimmmm
Hilalaktscbk orkide123p3t Bazı inatçı yavru keçiler de 36 haftada halâ annesinin midesinde yatıyor 🫠 maaşallah sağlıkla gelsinler inşaallah 🫶🏻
orkide123p3t Hilalaktscbk inşallah sizin bebeğiniz de baş geliş pozisyon olur herşeyden önce sağlıklı olması temennim Rabbim sağlıkla Bi avazda kavuştursun 🧿❤️❤️
3prenses1prens Hilalaktscbk aynı benimki de öyle başı mide de poposu kasıklarımda ayakları sağ kasığımda doktorda diyor bu kız çok değişik diye nasıl duruyor böyle dedi geçen hatta bi ara ayağını kafasına koydu tam anasını yakmalik pozisyon da dedi ilaç veriyim dedi yanma için ama istemedim çok yanıyor ama ben kullanmak istemiyorum pek ilaç doğal yollarla halletmeye çalışıyorum
Hilalaktscbk orkide123p3t Amin Allah razı olsun hepimizi sağlıkla kavuştursun Allahım, isteyenleri de kucağı boş bırakmasın 🤲🏻💙💙
Hilalaktscbk 3prenses1prens Benimkinin eller ayaklar yüzde daha bir tam yüzünü göremedik hep çeyreğini yakalıyoruz o da doktor rahatsız ede ede az kaldı bakalım nereye saklayacak son 25 🥰🥰