Mkblgrlyn Oksapar iğne kullanıp karnı şişen var mı? sanki iğneden sonra karnım da bi şişme oluyor ödem gibi semsert. Midem de şişik oluyor ayrıca . sanki karnım fazla büyüdü henüz 14 haftalık gebeyim. kilomda var ama yani bilemedim . sizde durumlar nasıl
Masidegulsuna Mkblgrlyn yaniii minik minik şismeler oluyor igneyi yaptigim yerde ondanmi bahsediyorsunuz ?
Mkblgrlyn Masidegulsuna yok hayır onlar oluyor da iğne yerleri. benim dediğim normal karın şişmesi. nasıl ödem toplar karın şişer yada gaz olur şişer aynı öyle oluyor
BinnurG Ben de 9 haftalık oldum benim karnım da öyle ama ben de gaz ve şişkinlige bağlamıştım bir de kolumdan çok acıyor göbeğimde yer kalmayacak aynı yerden yapınca da aşısı acıyor ve morarıyor ya uzun süre kullananlar nasıl kullanıyorsunuz 😞