Kızlar 39+1 olduk uygulamaya göre son 6 gün ama ne sancım var ne bi şey. Doktorum 40. Haftayı da geçirtir mi ne diyorsunuz? Bi yakınımı da bekletmiş de sonradan sezaryen günü vermiş bebek de pisliğini yemiş sanırım korktum şimdi 🥺 bana 41. Haftaya kadar bekleriz dedi doktor