Sahinnoznur nden dıscıye gıtmıyosun 27 haftalıgım gittim doktorum git dedı kanal yapıldı o arada antibiyotik bıle kullanmam gerekti dişçiyle kafın dogumcum telde konusarak yazdılar ılaclarımı süreci oyle atlattım cekmen sacmalık doktorunla bı gorus ıstersen dıscıye gıdılmez tedavı yapılmaz ılac kullanılmaz dıye bısey yok hamilelikte doktorun sana uygun olanı soyler yapar zaten bosuna cekme yani ara doktorunu diş agrısı zordur gecmıs olsjn