Bebekkk00 Kızlar 6 haftalık gebeyimm normalde bugün regl günüm ve karın kasık ağrılarım var ne alakaysa anlamadim hamileyim niye ağrı çekeyim ki regıl döneminde sanki regl olacam gibii bu durumu yaşayanlar var mı korkuyorum.
3babynur Bebekkk00 ay dönümü sancıları o . Bende de oluyordu doğuma kadar her ay regl günümde ağrı yasiyodm
Nnoktaa Bebekkk00 gebeliğin o haftalarında rahimin büyümesi nedeniyle regl sancıları gibi sancılar normal kabul ediliyor. Hatta ben hamileliğimi bilmiyorken o sancıları çekip ha oldum olacam diyordum meğer hamileymişim 😂
Bebekkk00 @251211 Ya ben çok korktum adet olucak gibiyimm dedim bide sizlere soruyumm normlade bugün adet günüm ama gebeyim ağrı cekiyom kendi kendime sordum ne alaka. çok sağolun ❤️
251211 Bebekkk00 yinede kendinde farklılık hissedersen lekelenme vs mutlaka doktora görün ama bebişin büyümek için hergün farklı şekilde anneeeğğ bak ben buradayım diye kendini hatırlatcak 😁 sağlıkla alın kucağınıza 🫠
Bebekkk00 @3babynur evet normalde olmazdı pek ama bugün baya ağrıdı dedim kesin adet olucam baktım bide ağrı adet döngüme denk gelmiş korktumm ilk gebeliğim pek bilgim yok bu konularda.
Bebekkk00 @Nnoktaa Evet bana da saçma geldi hamileyim neden adet sancısı cekiyom anlamdım sonra baktım noramlde bugün adet günüm korktumm ya normalmiş demek çok sağolun.