Kızlar merhabalar 34 haftalik hamileyim sabah acilma muayenesi oldum hersey normaldi acilmam yoktu. Bebek 2460 gram olmus ntsde sancı yoktu.2. Gebeligim bu ilki sezeryandi buda sezeryan olucak. Biraz once kilodumda camurumsu kahvemsi akinti gordum acaba muayeneden olmus olabilir mi nişan olabilir mi acile gitmem gerekir mi ?