Bblssf öyle tabi , ben ailemi düğün günümde kaybettim trafik kazasında. Sadece annem hayatta ama oda abimin yasını tutmaktan benim yanımda olamado. Çok sorunlar yaşadım, erken doğum yaptım oğlum aylarca hastanede kaldı, sonra 11 aylıkken kaybettim . Bunları yaşarken hep yalnızdım, kendi ayakları üzerinde durmayı bilen biriyim ama boşansam gidecek bir baba evim bile yok diye ağladığım günleri biliyorum. Biliyorum ki abim hayatta olsaydı elimi hiç bırakmazdı, her sorunumda yanımda olurdu. Bazen varla yok arası olurlar işte seninkiler gibi, bazende yokturlar ama keşke olsalar dersin