Bblssf Şöyle bir bağıra çağıra ağlayasım var derdimi kimseye söyleyemiyorum söylediklerimde pek umursamıyor kimseyi de üzmek istemiyorum Kendimden bahsedeyim Ben evlatlık olarak büyütülmüş bir kızım şuanki ailemle hiçbir sorunum yok onları çok seviyorum ( Öz aile ve kardeşlerimi biliyorum) ama anlaşamıyoruz yok yani düzelmiyor aramız Anne baba neysede kardeş eksikliği 28 yaşındayım Burnumu sızım sızım sızlatıyor yalnızlık allaha mahsustur kalabalıklar içerisinde hep yanlızdım Derdim şu Maalesef ki normal yollarla hamile kalamıyorum iki tüpümde kapalı laparoskopi ile de açılmadı Denemede çift yumurta ikizlerine hamile kaldım maalesef bi tanesinin kalbi 9 haftalıkken durdu Kızım çok şükür sağlıklı şimdi 18 aylık Happy kids si kullanıyoruz ☺️ Kardeşi olsun diye 3 denemeyi yaptık maalesef olmadı Gece gündüz derdim tasam evladımın yalnızlığı oldu Kafaya aşırı takıyorum biliyorum yapmamalıyım Ama elimde değil çok sıkıntı çektim hala da çekiyorun rabbim herşeyin hayırlısını versin kardeşin ailenin bile Ama elimde değil Demeyi yapacak ne para kaldı nede eldeki kredilerden dolayı kredi çekebiliriz Ben küçükken oyunlarda vve okuldaykende zorbalığa çok uğradım kimseye sığınamadım Biliyorum erken daha 2-3-5 sene sonra da yapılabilir durumu bir şekilde düzelttip Ama benim gönlümden geçen de yaşları yakın birbirlerini koruyan beraber oynayan dertlerini bilen birbirlerine destek olan kardeşler olsun O yüzden hemen olsun istiyorum Müminin mümin kardeşine ettiği dua kabul olurmuş Rabbim herkesin gönlüne göre en hayırlısını versin İnanın millete hava olsun diye doğurmak istemiyorum illa kız olsun erkek olsun demiyorum birbirlerine can olsun hayırlı sağlıklı olsun başka isteğim yok Dilim böyle söylüyor ama içimi rabbim bilir uzun oldu biraz kusura bakmayın İçinizden gelir de dua ederseniz çok sevinirim şimdiden Allah razı olsun 🙏🏻
mevomevo Bblssf Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin, maddi ve manevi sıkıntılarınızdan kurtulmayı nasip etsin inşallah Hakkınızda hayırlı olanı gönlünüze razı gönlünüzdekini hakkınızda hayırlı kılsın inşallah 🩷🙏🏻🌸
Ebbruc Bblssf seni o kadar iyi anlıyorum ki, bizde 2 kardeştik ve abimi kaybettim. Şimdi çok eksiğim , keşke bir kardeşim daha olsaydı en azından ona sığınırdım diyorum. Rabbim en hayırlısından en sağlıklısından bi evlat daha nasip etsin sana inşallah 🙏🏻
ngksu Bblssf Allah sağlıkla afiyetle hayırla 1 değil 2-3 kardeş nasip etsin inşallah hakkınızda hayırlısıysa o kardeşleriyle can siz yavrularınızla kocaman aile olun inşallah❤️
Alan_Yeliz Bblssf sınav dunyasindayiz boşuna demiyolar ama Allh nezamn neyi kime vereceğini çok iyi bilir herzamn her istediğim olmaz ne yazikki çok şükür bı çocuğunuz var zor olmuş ama olmuş sonuçta Allh ona uzun ömürler versin insallhhh🤲digerinide Allh nasip eder size insallhhh hakkınızda hayirlisini diliyorum 🤲
Bblssf mevomevo ay duanı okurken bile içim ferahladı allah razı olsun canım benim amin inşallah 🙏🏻❤️ 🙏🏻❤️
Bblssf Ebbruc Evet bizi bizden başkası gerçekten anlayamaz başınız sağolsun canımAllah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 🙏🏻 Tek dayanağım evladım kaderimi yaşamasını asla istemiyorum benim için değil sadece onun için yalnızlık gerçekten çok zor kimseye sığınamıyorsun
Bblssf ngksu aminn canım benim inşallah Allah razı olsun 🙏🏻 be arada biz 11 kardeşiz en küçükleri benim bir beni sığdıramamışlar inanın herşeyi aştım bunu hala aşamıyorun Rabbim isteyene en hayırlısını versin inan ne 3-4-5 de gözüm yok en azından yalnız kalmasın rabbim yanında çok yavrumun yanına bi tane daha 🙏🏻
Ebbruc Bblssf evet maalesef öyle, annene babana bile anlatamadığın şeyleri bazen kardeşine anlatıyorsun. İnsan bişey anlatmasa bile varlığıyla mutlu oluyo kardeşinin . Rabbim hakkımızda en hayırlısını versin yalnızlık zor gerçekten
Bblssf Alan_Yeliz ah gerçekten öyle benim sınavım buymuş Tüm tedavi mizde hep hayırlısını istedik inanın İkizinin kalbinşn durduğunu öğrendiğimde içimden bir şey koptu ama rabbim vardır senin bildiğin en hayırlısı demekki buymuş dedik Ben yine en hayırlısını istiyorum 🙏🏻
Donthappymom Bblssf rabbim sana hayırlı evlat nasip etsin ama birde şöyle bak en azından rabbim bir tane nasip etmiş bende iki yıldır istiyorum olmuyor bitane olsa ondan sonrası bu kadar üzmez inşallah benimde olur bana da dua edin 😥
Bblssf Donthappymom sana öyle çok sarılıyorum ki inan tüm dualarım sana senin gibi canı gönülden isteyenlere rabbim gönlüne göre versin kimsenin kucağını boş bırakmasın benimde 2 yıldan sonra oldu Ama bu benim travmam ve bunu aşamıyorum Çok şükür diyoruz bi tane var ama ben hep milletin kardeşliğine özenerek büydüüm 8 yaşında öğrendim öğrenene kadar ve öğrendikten sonra bile hep kardeş istedim ve bu onların canını hep çok yaktı ve benimde
Evinim Donthappymom Rabbım kımsenın yuvasını meyvesız bırakmasın ınsallah bu mübarek günde ınsallah en hayırlısını en saglıklısını sanada bır yuvana bır evlat nasıp eder ınsallah 🤲🏻
Bblssf Ebbruc Evet öyledir heralde inan bu duyguyu bilmeyi çok isterdim Evin içinde beraber oynamayı dışarda arkadaş aramamayı bir olay olduğunda savunabilceğim yada beni de savunacak birinin olmasını Kadınsın doğum yapıyorsun elini tutan bir el olmasını ve daha nice nice olay Bir kahvenin bile tadı başkadır yalnız içilen kahvenin bile tadı gelmiyor Hele benimki çok şaçma kardeşin var ama kardeşin yok trajikomik bir hayatım var ya gerçekten
Evinim Bblssf Rabbım bu mübarek günde kızına bır can dostu ınsallah nasıp eder Rabbım gönlüne göre versin ınsallah 🤲🏻🤲🏻
Donthappymom Bblssf aminnnn inşallah olur benimde 🥹🤲🤲🤲 sende üzülme bazen olmaması da iyi benim varda neye yarıyor biri güya büyüğüm örnek olması gerekirken ihanet etti bana konuşmuyorum iki yıldır ve konuşmaya da niyetim yok canımı çok yaktı o yüzden bekle aralarında yaş olsun üzülme bunun için daha iyi olur 🥰
MerveAyllin İnşallah Allah’a hayırlı bir kul size hayırlı evlatlar nasip olur. Ben de anne babası ayrılmış bir kadın olarak öz bir tane ablam var. İsterdim birçok kardes olsun. Şimdi hamileyim ilk cocuguma. Ama illa ki tek kalmasin diye düşünmek yerine yine de diyorum imtihan olmayacak evlatlar olsun. Allah’ın sizin için biçtiği bir zaman illa ki vardır. Sağlıkla kalin
Bblssf MerveAyllin aminn inşallah sende sağlıkla sıhhatle kucağına al bebeğini canım 🙏🏻❤️ rabbim den herşeyin hayırlısı eşin evladın ailenin bile ama bu benim travmam yani aşamıyorum En büyük şükürüm evladıma ama en büyük duamda ona 🙏🏻
Donthappymom Evinim amünnnn inşallah çok sağ olun 🤲 mesajınız beni çok duygulandırdı çok teşekkür ederim 🥹🤲🤲
Bblssf Donthappymom rabbim gönlüne göre versin inşallah en hayırlı en kısa zamanda canım benim kimsenin kucağı boş kalmasın için sıra seninde 🙏🏻☺️
Alan_Yeliz Bblssf bende okadar istedimki ikizim olsun diye ama olmadı Allh herkese vermiyo işte o dilediğine verir dilediğine vermez bize düşen neyi bize nasip ettiyse onla yetinmez şükretmek ki gerisini versin o yüzden verdiklerine ve vereceklerine şükredelim bize yeter bence üzülmeyin o yüzden Allhm daha iyilerini verir size insallhhh zamanla
Evinim Donthappymom yarın kuranı kerim okuyacam bunu bebek ısteyen herkese sanada okuyup dua edecem.. benımde bır tane kız evladım var 16 haftalık hamışeyım ınsallah Rabbım banada her ıkı meyveden tatırmayı nasıp eder 🤲🏻
Bblssf Evinim aminn inşallah rabbim herkesin gönlüne göre versin için sıra seninde inşallah 🙏🏻 Sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin beraber huzurla büyüsünler rabbim ayırmasın 🙏🏻❤️
Donthappymom Evinim tam canım çok sağol ismim Büşra annemin Zeliha direk bu şekil söylersen belki daha iyi olur şimdiden Allah razı olsun
Bblssf Alan_Yeliz aminn inşallah Rabbimin verdiğinde bir vermediğinde bin hayır vardır Ben bunu tedavi sırasında artık tam olarak öğrendim inanın tevekkül etttik ne kız ne erkek ne ikiz dedik nitekim bi tanesini kaybettik rabbim şükür bize bi tanesini nasip ettin dedik yine de çok şükür rabbim herkese versin 🙏🏻 Yaşadıklarım ve hala yaşıyor olduklarım gözümün önüne geldikçe korkuyorum aşamıyorum bu durumu maalesef