Hnd77 Merhabalar bayanlar. 33haftalık hamileyim. Bu gün idrar tahlilinde bakteri olduğunu söyledi doktorum. Monurol diye tek içimlik toz bi ilaç verdi doktorum. Kullanan var mı. Veya başka ne önerirsiniz.
Ylmzkbr Hnd77 ne güzel enfeksiyoni attım derken yine tekrarladı 😣 günde 3 lt fazla su içiyorum ama yine cikti
AliBinnur Hnd77 bende kullandım aynı ilacı 5 haftalıkken kullanmıştım bol su içtim dün tahlilde enfeksiyon düşmüş dedi doktor çok şükür. İnşAllah sizinde geçer😇🤲🏻
Guelen 14 haftalık hamileyim bende benimde idrarimda mikrop çikti ayni ilaci verdi doktor gece yatmadan önce kullan ve idrarini tutabildigin kadar tut dedi.Şirkette unutmuşum ilaci yarin kullanicam artik inş problem çözülür şifa olur.
Hnd77 Guelen evet bende şimdi içicem. İnşallah şifa olur sizede🙏🏻 Ekstra bişeye gerek varmı acaba bitkisel. Yoğurt falan mı yesem 🤷♀️
Sudecan2149 Bendede var ama ilaç vermedi küçük diye 11 haftalık bide tüp bebek korktular sanırım biraz daha büyüsün dedi bol su iç dedi günde 17 bardak içiyordum artık içemiyorum aş ermem çok kötü afedersiniz kusuyorum