Bunca yaşadıgım şeye bebegim dayanamadı saat 4 gibi kanamam başladı hâla devam ediyor acile gittim kan falan alındı ultrosonla bakıldı beta bi önceki bi iki dmla kanamada 1000 ken 650 ye düşmüştü dün bugünde 200 e doktor maalesef düşük oldugunu söyledi Rabbimin vardır bi bildiği ( Özür dilerim bebeğimm )