Arkadaşlar selam. Sizlere bir şey danışmak istiyorum çünkü biraz kafam karıştı. Ben normalde özel bir hastanede doğum sigortası yaptırdım ve oraya gidiyorum. Fakat 2.randevum öncesi devlete bi gideyim dedim. 9+4 üm suan. Bana ikili tarama testi için bir kağıt verdiler . Randevu almam gerektiğini söylediler. Perinatolojiye almam gerekiyormuş ama şöyle yazıyor ; Perinatoloji(Riskli gebeliklere bakılmaktadır. Detaylı ultrason yapılmamaktadır)
Başka bir açıklama da göremedim. Ne yazması gerekiyor ikili tarama testi için doktorun yanında?
Özelde ücret vermek istemiyorum. O yüzden devlette yaptırmak istedim. Bir bilgim olmadığı için soruyorum. İlk gebeliğim için bi tık cahil olabilirim🩷