Yarennasal Muhammedarasannesi benim yarın sabah itibari ile 5. Günüm olacak aşılama yaptıralı ilk günden beri afedersiniz ama çok gaz şişkinlik var bir de bugün basladı sanki ağzımın tadi yok gibi demir pas tadı geliyor yediğim seylerden tat cok fazla alamıyorum tabi psikolojik de olabilir bilemiyorum sizde var mı belirti ? İnsallah güzel pozitif sonuclar alırız🥹🙏🏻
Merve_ceyhan0803 Muhammedarasannesi aşılamadan 1 hafta sonra hafiften göğüs ağrılarım başladı onun dışında hiç bir belirtim olmadı tam 15. Gün kasık ağrım oldu ara ara şiddetli ağrılar giriyordu 16. Gün Test yaptım pozitif çıktı kasıklarımda ağrı olunca şüphelenmiştim çünkü adet öncesi böyle bişey yaşamamamıştım hiç
Muhammedarasannesi Yarennasal bnde gögüs ağrısından başka birsey yoktu ama bugun bel ve kasık ağrısı bu akşam basladı
Yarennasal Muhammedarasannesi kasık ağrım benimde ilk günden beri var hatta ilk 3 gün gece ağrıdan yatamadım
yuksell07 YesimAykut bende gecencuma aşılama olmuştum dün hafif silik çizgi vardı buugn o çizgi tamamen gitmişti bakalım tutucakmi 🙃
Gamzeee00 Kızlar aşılamamın 8. Günü ama göğüs uçlarım acıyodu bu gün sızlamada var bide sadece afedersiniz çok gaz oluyor başkada belirti yok. Progestan kullanıyorum fitil olarak sadece sabah günler geçtikce daha çok geriliyorum
Gamzeee00 Bide şey diyolar ya adet olurken olan belirti gibi ben pcos olduğum için ilaç kullanmadan adet olmuyordum ve fazla belirti görmüyodum o yüzden tutup tutmadığını kanda sadece anlayabileceğim galiba