Bsraacelik BarlasTimurunAnnesi çarşamba günü Anadolu Hastanesinde doğum yapacağım 😊 37 +5 haftalığım siz ?
Burcu-2634 BarlasTimurunAnnesi bende doğma büyüme ve de 2. Yi doğurma da Eskişehirliyim daha minnakız 5+4 bizim 🥰
Gizem3514 BarlasTimurunAnnesi Bende Eskişehir Şehir hastanesinde doğumumu yapıcam nasipse 🤗😄 Eskişehir’de hastanelere yabancıyım orası iyi dediler bakalım. 31 haftalık olduk 🥰
Burcu-2634 Bsraacelik Anadolu hastanesine doğum sigortası yaptırmak istiyorum ama pek tavsiye eden yok sizin görüşleriniz neler hastane hakkında briaz bilgi verir misiniz? 🌹
BarlasTimurunAnnesi Bsraacelik 35+5’iz bizdeee :) Şehir hastanesinde Melike hanıma takipliyim orada doğum yapacağım çok tatlı biriiii 😍
Csmbu Bende Eskişehirdeyim 🐣 26+1 haftayız. Ama 24.haftamda Eskişehire taşındım o yüzden doğumu nerede yapacağımı bilmiyorum. Özelde Zafer Üstün ve şehir hastanesinde de Ece hanıma takipliyim. Yarın şeker yüklemesi yaptıracağım hatta şehir hastanesinde 😊
BarlasTimurunAnnesi Csmbu bende zafer beye takipliydim riskli bir gebelik geçiriyorum :) son muayenemizi de 10 gün önce tamamladık. Artık şehir hastanesinde kendi doktoruma gidiyorum sadece. Doktor düşünüyorsanız kesinlikle Melike Savaş’ı öneririm 😍
Csmbu Burcu-2634 3.5yıl Anadolu Hastanesinde çalıştım ben kadın doğum ekibi iyidir. Zaten doktorunuzla kurduğunuz bağ iyi ise başka birşey görmüyor bence gözünüz. 3 arkadaşımda Anadoluda doğurdu 2 sinin doğumunda yanlarındaydım Çok güzel geçmişti. Ama doğum sigortası hakkında bilgim yok.
Bsraacelik Burcu-2634 doğum sigortası hakkında pek bir bilgim yok ilk doğumum ümitte olmuştu doktorum anadoluya geçince 2.de oraya başladım doktorumdan ve hastaneden memnunum ben inşallah doğum zamanı da rahat ederim
Burcu-2634 Csmbu İstanbul’dan yaptıracağım ya ümit hastaneleri ya da Anadolu dediler çalıltıkları hastane olarakta bakalım daha 1.5 ay var tabi araştıracağım. Teşekkür ederim. 🌹
BarlasTimurunAnnesi Burcu-2634 ümit hastanesini pek tavsiye etmem 🥹 arkadaşımın dikişini çok kötü yaptılar :((
Csmbu Yukarıda eskişehire yeni taşındım dedim sonrada 3.5 yıl Anadolu hastanesinde çalıştım dedim, yanlış anlaşılma olmasın uzun yıllar Eskişehirde yaşadıktan sonra farklı bir şehire taşınmıştık 1 ay önce yeniden Eskişehire döndük 😊
Busraaa_plt26_ 39+5 olduk bugün, heyecanla gelmesini bekliyorum Eskişehir Şehir hastanesinde yapıcam doğumumu birçok özel hastaneden daha iyi gerek odaları olsun gerek ebeleri
BarlasTimurunAnnesi Busraaa_plt26_ çok az kalmışşşş sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah benim de 20 günden az kaldı sezaryen günü alacağım haftaya :)
Busraaa_plt26_ BarlasTimurunAnnesi Amin inşallah Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰 son günler hiç geçmiyor
Nisaiste BarlasTimurunAnnesi tuğba yuvanç yarın ikinci gidişim olucak ali alhana gidiyodum ama o da gitmiş galiba