Silan_Abdullah Mavideniz26 ben 17 haftalığım serum falan verdiler çok dikkat etmem gerektiğini söylediler ayağa kalkma ani hareketler yapma kendine olduğundan fazla dikkat et ayaklanma çok şükür yavaş yavaş düzeldi
Mavideniz26 Silan_Abdullah dunden beri tuvalet haric hic kalkmiyorum ayaga dikkat ediyorum yavas hareket ediyorum insallah bebeklerim benimledir kizlar 🤲😔
Lyhsce3386 İnşallah sağ salim zamanında kucağınıza alırsınız korkmayın ablamda aynısını yaşadı ama yerinden kalkmadı lavabo ihtiyacı hariç şuan oğlu 5 yaşında maşallah sizede bişey olmaz bebislerde inşallah ama sadece uzanin
Mavideniz26 Lyhsce3386 insallah canım . Bende uzanuyorum kalkmiyorum sabah doktora gidecem insallah hersey yolundadir🤲🤲
Prensiminannesiyim Mavideniz26 Allahım mübarek üç aylarda gönlüne göre versin inşallah hiç beklemediğin anda mutluluk kapını çalar üzülme sen 🙏🏻🥺
leylaAraf Mavideniz26 yaa geçmiş olaum bende yaşadım bu durumu 12haftalıkken kaybettim bebeği Allah sabır versinmüzğlme şimdi bi tane kızım oldu doğdu düşükten sonra yine olur.Kürtaj yaptılar mı sizide
Mavideniz26 leylaAraf bakalim hayirlisi ya ara verecez bir kac ay. Yok kurtaj olmak istemedim biraz parca kalmiş onlarda disari atar adet gibi bir haftays kadar dedi doktor