Smsmsm2610 Bebeğimin baş aşağı olduğnu söyledi doktrum ve sanki karnım da inmiş gibi 3. Gebeliğim bebeklerimn aralarında zaman çok yakın 2 si sezeryanla doğum oldu bu da öyle olcak bebesi erken gelen var mı endişelenmelimym
BarlasTimurunAnnesi Smsmsm2610 baş aşağı olması çok iyi aslında sonradan dönmesi çok zor oluyor çünkü. 32. Haftadan itibaren normal
Sedefkitir12- Smsmsm2610 benim ilk kuzum 26 haftalıkken doğum pozisyonundaydı 39 da doğdu suan 2. Ye hamileyim 28 de doğum pozisyonunu aldı suan 34 haftalığım
fundatlas Smsmsm2610 benim bebeğim 30da baş aşağı pozisyonunu aldı dönmeyecek sanıyordum döndü ama alt kısım ağırlaştı kafasını hissediyorum. Zamanında gelsinler inşallah şuan bizde 32 haftalığız 🙏🏻
Smsmsm2610 BarlasTimurunAnnesi rahimde zaman zaman kısa süreli batma hissi oluyor bi de artık olur normal aslnda ama yine de merak ediyorum
Hazal966 Smsmsm2610 ben 30. Haftadayım benim de bebeğim baş aşağı pozisyonda. Rahimimin kapalı oldugunu söylemişti doktorum erken doğum gözükmüyor demişti. Sizde sorun doktorunuza isterseniz