Kızlar ben kızımı 40+5te doğum yapmıştım ve sancı nişan su gelmesi hiçbirini yaşamadım. Güle oynaya zorla yattım artık hastaneye. Şimdi ikinci gebeliğimi yaşıyorum 36+5 olduk. Kasıklarıma şiddetli batmalar oluyo ama resmen böyle o an duruyorum yada ayy falan diye sesli tepki veriyorum. Anlık kısa sürüyo. Bunlar yalancı sancımi oluyoki nasıl olduğunu yazarsanız sevinirim walla🤗