Kızlar sol tarafımda yürürken ağrı oluyor bel ağrım ara ara oluyor bugün test yaptım negatif bat 24 şubat ama geçen ay 15 gün gecikti yine aynısı olucak diye korkuyorum gögüs hassasiyetim be şeffaf ve arada beyaz akımtım oluyor sizce ne olabilir negatif olmasından çok korkuyorum