Brcli
Merhaba arkadaslar. 37+6 lık hamileyim. Suyum azalmış ve rahim kapalı gözüküyo. Doktor kontrol altında tutuyo ne olur ne olmaz diye. Başına gelen kimse var mı? Normal doğum istediğim için sanırım aezeryan istemediğim için doktor bekliyor. Başına gelen varmı