İlk aydan itibaren sabah akşam mide bulantısı yaşıyorum, gece uyandığımda bile mide bulantım oluyor. Şu an 13+2 deyim prilam kullanıyorum bende, onu kullanmama rağmen bile oluyordu bulantım şu an pek yok ama geçti de sayılmaz doktorum normal bu süreç dedi olur annelik zor dedi ☺️mide bulantımın çok fazla olmasına endişe edip her seferinde doktora gidiyordum gidince rahatlıyordum