Irmakdkm dr bür sorun yok ddi ama birdaahaki aya şeker konturplu yapıcak dr inşllah bi sorun olmaz🙏 ALLAH SAĞLIKLA KUCAĞIMZA ALMAYI NASP ETSİN. bende kılo alsın tombik olsun diye uğraşmıyorum zaten zayıf hamile kaldım 42 kilo ile 8nkilonaldım 51 klo oldum. 1 kiş var benle okadar dalga geçmiştiki içime oturdu sen çocuk dğuramazsın kendine baakamıyosun ölür karnında diye. Kendi çocuğuda obez kısıtlıyolar hep allahıma dua ettim sağlıklı olsun diye benim için bi önemi yok kilonun.