Serifekrtkn Kızlar 32+3 bugün karnımda kaşıntılar var gecede ayaklarımda falan oldu 2.hamileligim 1.cide oldu mu hatirlamiyom sizce normal mi kasisam yara olur diye korkuyim ama kaşıyorum
Pnr22 Serifekrtkn geçmiş olsun aynı haftadayiz benimde 2. gebeliğim aşırı kuruluktan dolayı kasintim oluyo nemlendirmem ve bol su icmem gerekiyo kan değerlerim normal.cikti bildiğiniz beyaz kuruluk var bacaklarim yara içinde kanarcasina kasidim sikdi yara izi var 🥺
Haticemk Serifekrtkn Merhaba gecmıs olsun kaşıntı benımde cok vardı uykudan uyanıyor uyutmuyor yatırmıyor sabaha kadar neler neler yapıyordum bana doktorum karacıger enzımlerıne baktırmamız lazım dedı benden kan aldı ama sonuc Temız cıktı kaşıntım hala devam edıyor benım catlagım cok oldu ben bılmıyordum kaşınmaması gerektiğini ılk etapda cok kasıdım ve kasıdıgım yerler çatladı böle masaj gıbı oksuyorum sımdı
Edanur1_ Bende de var kaşıntı 26 haftayim dermatoloji ye gittim ve bı ilaç ve nemlendiri krem yazdı biraz rahatladım ama yinede var karaciğerle alakalı problemler olabilir diyolar ama geçmezse tekrar tahlil vercem baktır bence ihlal etme