Guler92__ fff9898- gebelikte normal bu tansiyon yükselmesi için sakın bişi yapma çünkü böyle çıkması daha istenilen bir durum yüksek çıkması sıkıntı
Canan-06 fff9898- benm ilk gebeliğimdede öyleydi öncesndede vardı o sorum bende doktor normal demişti başta sonra baş dönmeleri bayılmalar yaşadm arastrdılar kan değerlerim düşük çıkmıştı
fff9898- Guler92__ Hadi ya yükselmesi için tuzlu ayranlar içtim tuzlu kraker atıştırdım ama tansiyon düşüklüğü de bende mide bulantısı baş dönmeleri yapıyor
Hanifeakbayrak Guler92__ gerçekten mi ya bende tam tersi böyle görünce korkuyorum zaten panik atağım var kaya tuzunu öğütüp atıyorum ağzıma 🫣🫣🫣
Guler92__ fff9898- doktorum gebelikte özellikle düşük olur tansiyon ve normal kabul edilir demişti yüksek olmasından daha iyi demişti bence yemeyin tuzlu hiçbir şey benim de 10 6 çıkıyor biraz sabredin geçecektir çok ani hareketler yapmayın
Guler92__ fff9898- bana göre normal ben seni yanlış yönlendirmek istemem için rahat etmiyorsa gidebilirsin acile
heysusu fff9898- ben 4 ay öyleydim sonra geçti tuzlu ayran yada turşu ye suan yzan ayaklarını yukarda olsun zamanla duzelıyor korkma cnım
Guler92__ fff9898- aynen normal çünkü gebelikte normal halimizden daha düşük çıkarmış öyle diyordu doktorum he tabi bayılma falan gibi bir şey olursa çok az tuzlu bisiler yiyebilirsin içebilirsin ama çok da kasma yükseklikten iyidir