TugbaB ben🙋♀️ Beşik almıştım gardırop almıştım kızım iki yaşına girince beşiği kaldırdım karyola aldım yine ikeadan şimdi odasında onda yatıyor gelicek bebişte kısmetse ablasının beşiğinde yatacak kullanışlı pratik yer kaplamayan ve fiyatları uygun tavsiye ederim hatta beşiğin yan korkuluğunu kaldırıp yatağımla birleştirmiştim bi süre ben🤭