2512tugbaclk bende aynı şeyi yaşadım 3 buçuk ay önce doğum yaptım bebeğim 28 de baş assagi döndü doğum sırasında kanala başını yan sokmuş 3 gün suni sancı ve kendi sancım la dogumhanede bekledim en son doktor açılmamı zar zor ugraslar sonucunda 5 cme ulaştırdı uzun bi cubukla kafasini düzeltirdi vr doğurdum 38+2 de