Burcu-2634 hemen kürtaj demiyorlar bence durumdan haberdar ediyorlar aynı durumu iki kere bende yaşadım. Umarım kalp atışı duyulur duyulmazsa kürtaj dediler bir de yaptıkları ölçümlere göre kalp atışı gözlemlenmesi gerektiğini düşünüyorlar ondan dolayı böyle bir şey demiş olabilirler. İlk gebeliğimde bu haftada kalp atışı bekleriz geç döllenme değilse kürtaj dediler bir hafta sonra gel ve kürtaj oldum. Diğer kürtajım da ise kese boyutuna göre içi boş bu haftalarda bir nokta dahi olsa görmeyi bekleriz dediler ama yine de riske atmayalım bir hafta sonra gel dedi boş gebelikti tekrardan kürtaj oldum. Baktıkları hastalardan kaynaklı belli bir öngörüleri oluyor.