Merhabalar.
Özel bir hastanede doğum paketi aldım.Düzenli olarak gidiyorum şuan 20. Haftamızın içindeyiz.
İki hafta önce test verdim üçlü tarama testi için.
Bugün sonucunu doktorumla görüştüm yüksek risk ama korkma bebek gayet iyi ama oranın 1/50 dedi.
Aynı hastanede beni detaylı ultrason çeken bir doktora yönlendirdi.
Doktor baktı ve şöyle dedi 50 de 1 ihtimal lakin anormallik olduğun da fark ediyor dedi.Bebeğin o riskli bebek değil detaylı ultrasona gel dedi.
Bu tarz bir durum yaşayan var mı? Ne hissettiniz,bebeğinizin durumu nedir?