35.haftadayım bir gün doğumun da bebeğin de her şeyin üstesinden gelebiliriö gücü mutluluğı geliyor diğer gün veya aynı günün akşamı bi karamsarlık ne yapacağım nasıl üstesinden gelirim hüznü düşüncesi geliyor.. Böyle olan var mı ? Bi çok enerjik bi çok bitkin oluyorum normal mi :(