Baharygt Cook erken ☺️bunlar için hemen olmaz , benim 7. Haftayı dokdurduktan sonra bulantı başladı , kasık ağrısı da sadece tutunurken iki gün olmistu ondada hamile olup olmadığınız belli değil bir belirti sadece ve kasık ağrısı olmak zorunda değil , 5-6. Haftalardan sonra tatlı bir bel.kuyruk sokumu ağrısı olabilir ama illa olacak diye birşey yok , akintida bebek tam hele.bir rahme gomulsun 8. Hafta dan sonra başlayacak zaten bende bir ara pik yapmıştı ama şimdi 21+2 yım geliyor gene ama ilk zanlardski gibi değil sabırla bekleyin , erkenden tekrar tekrar Dr a gitmeyin alttan bakilmak sürekli bazen tehlikeli 6. Hafta dolsun öyle gidin