33 haftalık kontrolumde bebegın karın cevresinin ve boyunun 9 gün gerıden geldıgını söylemıstı doktorum 34.haftada gittiğimde bugun kılo artısı oldugunu ancak boyunun aynı oldugunu söyledı 1.890 gr boyu da 43cm plasentamın yaşlanmaya başladıgını da söyledı ancak ben oxapar iğne kullanıyordum baştan beri ona ragmen damar basınclarımda sıkıntı oldugunu gelişimini onun etkilediğini söyledı.Hareketlerını kontrol etmem gerektıgını azaldıgı anda gitmemı söyledı 3 gün arayla nst giricem gelişim geriliğimi dedim hayır dedi korkulcak bısey değil boyu sadece büyümüyor dedi cok endişeliyim ne olur arkadaslar tecrübesi olanlar bilgilerini benimle paylaşabılır mı