12moom 5+2 de keseyi gördük cnm pazartesi bebege bakacakmis ve kalp atışını dinleyelim bakalim dedi ins bebegi de goruruz kalp atisini da duyariz ikimizde cnm benm ❤️ 5+2 de kahve akintim da olmuştu yerlesme kanamasi dediler zaten cok da sürmedi arada peceteyle sildigimde geliyordu bakalm pazartesi gününü iple çekiyorum 😊 ilk gebeliğimde kahve akintim hic olmadi korkmuştum