Merhaba hanımlar 13+4 den selamlar yarın randevum var ikili tarama testi ve doktorum cinsiyeti de söyleyebilirim demişti bugün sekreteri aradı gelmeden tatlı bir şeyler ye dedi bebeği en çok etkileyen hareket ettiren tatlılar yiyecekler nelerdir hanımlar ne yemeliyim ☺️