Pek önermiyolar bende çok kararsızım daha erken 3 aylığım ama doktor gerekli bulursa yaptırırım dite düşünüyorum doğumdan sonra çocukta diyabet tarzı rahatsızlıklar annede kalp rahatsızlığı olabileceği söyleniyor ama yaptırmazsamda komplikasyonlar görülebiliyor diyor sizler neye göre karar verdiniz acaba