asilsmom Çok yakın zamanda babamı kaybettim 25 gün geçti üstünden sabaha karşı bi karın ağrısı hissettim doktora gittim doktor 1 cm açılman var dedi araştırma hastanesine yönlendirdi oraya gittiğimde açılmamın 4 cm olduğunu söylediler rahmime dikiş atıcaklardı ama kesem açılmadan dışarı çıktığı için bu sefer karnımdan sıvı aldılar ameliyathaneye aldılar bayıtmadan tekrar muane ettiler durum aynıydı ve dikiş atmadılar 10 gün kadar serumlarla fitillerle açılmayı sancıyı durdurmaya çalıştılar bebeğin ciğerleri beyni sinirleri gelişsin diye iğneler vurdular 10 günün sonunda 17 kasımda enfeksiyonun kanıma karıştığını ya bebeğe yada bana birşey olcağını söylediler ogünde sancım başladı normal doğum yaptım hemen bebeğimi küveze aldılar sonrasında hemen rahimdeki enfeksiyonu temizlemek için kürtaja aldılar kısa bi dinlenmeden sonra odaya çıkarccaklardıki epilepsi nöbetine benzer bi nöbet geçirmişim hemen emara temografiye soktular herşey temiz çıktı odaya aldılar ve eşim gelip bebeğimizi kaybettiğimizi söyledi o an sanki kalbini söküp aldılar benden