Gizemzumra Kızlar selamm 26 haftalık hamileyim sırf üstü yatınca nefesim daralıyor gibi hissediyorum saga veya sola dogru yatmam gerekiyor bu durumu yaşayan var mı
Liyamm1 Gizemzumra Bende arada oluyor ben yastik aldim sol tarafimdan uyumaya tercih ediyorum bebek için ve anne için iymis 🙏🏻
Anneeadayi3 Gizemzumra hamileliğimin 1. Trimester döneminden beri hamile yastığı kullanıyorum aşırı rahat birşey e bebekten almıştım ama sağ sol diye kendimi asla sartlamiyorum nasıl rahat edersem oraya dönüyorum
denizalismom Gizemzumra ilerleyen haftalarda daha da artıyor maalesef. Tansiyon düşüklüğü oluyor. Sola yatmaya çalışın 🌸
Sudenaz0105 Gizemzumra ben 25 haftaya kadar hep yüz üstü yatarım sonrasında yan ama popo yüz üstü gibi dönüyorum tek karnım yan 😂
Gizemzumra Anneeadayi3 bende kendimi sartlamıyorum sadece sırt ustu yatamıyorum nefes darlıgı yapıyor diye
Anneeadayi3 Gizemzumra haftamız aynı bende senin gibiyim isteyerek sırt üstü yatamıyorum ama bazen kendimi o şekilde uyurken buluyorum bide iki günde bir olmazsa olmaz burun tıkanıklığım benimle sizin var mı
Mervs Gizemzumra zaten bebek için sırt üstü uygun degil bebege giden kan akışı yavaşlıyor ve annenin tansiyonu düşüyor biraz daha haftan geçtikce yatmak istesende yatamıcaksın direk tansiyon düşüyor nefes daralıyor
Gizemzumra Anneeadayi3 bende burun tıkanıklıgı hep var ozellikle sabahları o da benim alerjim var diye