Tugbaaatugbaaa 20 haftalik hamileyim kalbim dinlenme aninda bile 120 de atiyor bu durumu yaşayan varmi doktorum izinde ona soramıyorum bile 🥺
Sinemis567448 Tugbaaatugbaaa bende de var normal dediler ama çok rahatsız ediyor nefestede sorun yapıyor
sukran0046 Tugbaaatugbaaa bende de oluyordu dr.acilde tansiyonuna ve nabıza baktr dedi normal cktı bu haftalarda oluyor dedi.şuan 31 deyiz hala devam ediyor nefes darlıgıda yaşıyorum rahim buyudugu icin olur dedi testlerim felan temiz ckiyor hep
Tugcev Tugbaaatugbaaa benim ilk ölçümlerimde öyle çıktı doktor normal demişti. Eğer kaygı durumun varsa ya da farklı bir kalp rahatsızlığı kardiyolojiye git ama genel olarak gebelik için sorun değil demişti