Arkadaşlar dün geceden beri sarı ve beyazımsı akıntım var akışkan ve yapışkan bir şekilde.
Peçete olsun külota olsun hep akıntı geliyor.
İdrar yolu enfeksiyonu mu yoksa hamile miyim?
3 5 gündür de kalbim sanki karnımda atıyor öyle bi kıpırdanma var ki. Tabi biliyorum bebek olsa daha yeni olmaz böyle şeyler ama ben tüp bebek hastasıydım. 1. Denemem eylülde tuttu 6.haftada düştü. 2. Denemem ocakta olmuştu tutmadı. İlk deneme zamanında da böyle kıpırtılar hissetmiştim.
Bilgisi olan var mı?