Edaa01 ogretmen1anne_ bizde isimlerlen kafayı yiyoruz diyebilirim😁 eşim begeniyor ben begenmiyorum ben begeniyorum eşim begenmiyor ne yapıcaz bilmiyorum neye karar vericez 😁😁