Seymadd Bebişimiz erkek ve isim bulmakda zorlanıyorum ikili isimmi koysam yoksa tek mi karar veremedim isim önerileriniz var mı ☺️
3prenses1prens Seymadd Benim oğlumun ismi Hüseyin Mert Mert i çok severek koydum malum Hüseyin kapinpederin ismi ama uyumlu oluyor ikisi çağırırken de hep iki isimle sesleniyoruz hiç yadirgamiyor
Liyamm1 Seymadd Ben Milann istedim esim ise Miran 🫠 Ama esim beni kirmiyor benim istedigimi koyaçagiz insAllah 🙏🏻 erkek isimleri bulmak zor bence 🤣