Derinnmom Tam 1 saattir karnımın sağ kısmında bıçak saplar gibi ağrı var kızlar. Aynı doğum sancısı gibi çok ağrıyor, kanamam baya azaldı ama ilk kez böyle ağrım oluyor. Bu ağrı normal mi?
Bebitom72 Derinnmom geçmiş olsun doktora gittiniz mi. Organlar yerine oturuyor derler genelde ama. Ben sezeryanla doğum yaptığım için bilemedim sizi yanlış yönlendirmek istemem.
Reina Derinnmom evet normal benimde öyle olmuştu sonra kocaman bir kan pıhtısı gelmişti. Rahatlamıştım
Derinnmom Merve95281 evet emzirdikten sonra oldu ölüyorum sandım. 1 buçuk saat kadar sürdü doğum sancısı gibiydi. Eşim diyor içeride bi tane daha mı kız kaldı 🤣🤣
Derinnmom Bebitom72 teşekkür ederim canım evet çok şükür geçti. Sıcak duşa girdim parol felan aldım geçti aynı doğum sancısı gibiydi 🤷🏻♀️❤️
Zeyd_Mom_22 Derinnmom canıım🥺 bence oluyor öyle inshaAllah geçer doktorla konuş yinede🫶🏻 Süt verdiğindede ağrıyor bildiğim kadarıyla.
Derinnmom Zeyd_Mom_22 evet süt verdikten sonra oldu 🤷🏻♀️ pazartesi kontrolümüz var canım sorucam 🙏🏻🌸
Zeyd_Mom_22 Derinnmom inşaAllah hemen geçer tatlım Rabbim yardımcı olsun sana amin🥺 beni en çok ağrı yapan bebek emiyor ya ölüyordum var ya. Hayatımda en çok beni ağrıdan kıvratan ağrı diye bilirim🥺😣hani süt yeni yeni geliyordu ya o zamanları diyorum🥺😔
Derinnmom Zeyd_Mom_22 Allah razı olsun 🙏🏻 ben 8 gün oldu emziremiyorum göğsüm hep yara simsiyah büyük kabuklar var, bebek alınca kanıyor bende mecbur sağıyorum iyileşene kadar öyle yapıcam canım çok ağrılı
Zeyd_Mom_22 Derinnmom ne demek sen iyi olda😘canım öğretmek gibi olmasın göğüsünü masaj yaparak aşağı doğru sağ. Ve yarısını yapma hemen bebeğe ver emsin o zaman yumuşacık olcak ve seni acıtmıycak. böyle böyle yap iyleşecek inshaAllah. o orda sertleşmeden hemen yap sonrası kötü olur Allah korusun.🫶🏻🥺kıyamam sana çok kötü o ağrılar((
Derinnmom Zeyd_Mom_22 canım benimki uçları hep siyah kalın kalın kabuk tutmuş, istesemde veremem dökülüyor kabuklar mecbur iyilesmesini bekliycem 🤦🏻♀️