Dilek_95 Merhaba ben bugün kızım olacağını öğrendim. Eskiden beri aklımda bir isim vardı (Alya Sâre) sizlerden de kız isimleri önerisi isterim buradaki kız annelerine de fikir olur😍🥰
Aysenur-yakarer28 Ben de 30+4 haftalık hamileyim kızım olucak kararsızız eşimle ama NİHAN ismini koyacağız sanırım 😇
Dilek_95 Aysenur-yakarer28 Anneannem isim koyarken sonuna bey, hanım ekleyin derdi haklıymış. Nihan hanım çok havalı🥰 ileride çok güzel yerlerde olsun inşallah
gokyuzununogrencisii Dilek_95 yaa😊❤️ kızlarımın ismi 🌸 ilki 5 yaşında şuan adı Defne Ebrar 💖 şimdi ise Eylül olucak inşallah beklemedeyiz :) sağlıkla hayırla kucağına al inşallah sende 🌿🙏🏻🙏🏻
Dilek_95 Limonlukekkk Çok güzelmiş duymuştum Kuranda da geçiyor anlamı da yumuşak hurma ağacı. Hurmaya da bayılırım🤗🥰
Limonlukekkk Dilek_95 aynen kurandada geçtiği için istıyoruz nişanlıyken karar vermiştık linoş diye severız eğer kız olursa
Dilek_95 gokyuzununogrencisii Âmin inşallah🤗 Kızlarınız da ismi kadar güzellerdir eminim. Allahım karşılarına hep güzel insanlar çıkartsın.🌸
gokyuzununogrencisii Dilek_95💖💖💖 nasıl güzel zarif bir dua oldu bu böyle 🥺❤️❤️❤️❤️ Allah razı olsun kardeşimmm.. sağlıcakla hayırla kavuşalım inşallah Rabbim hepimizi selamete çıkarsın inşallah 🌸🥰
iremkayaaaa Efnan olacak benim de kızımın ismi 🌸 cennetteki güzel gözlü kız demek Rahman suresi 48.ayette geçmektedir 🌸