Ravziss 6+5’iz. Bu hafta aşırı uykulu geçti yataktan çıkaramıyorum kendimi sizde durumlar nasıl kızlar? Birde bebeğimi görmediğim için bi yandan kalbimi ferah tutmaya çalışsamda bi yanım hala endişeli. İple bi sonraki haftayı bekliyorum.
Koncuy69 Ravziss benim 5+6 idi salı günü 6 haftalık olduk. Düşük riskim var, iğne ve progestan verdi. Ama benim bebeğimin kalp atışı duyuldu şükür. Şimdi dikkat ediyorum. İnşallah sizinki de gösterir kendini.
Ravziss Neylin Ay maşallah 🥰 Rabbim afiyetle kolaylıkla geçirsin bu süreci🤲🏻 İnşaAllah haftaya ümit ediyorum