Htcksknkc Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım ve şimdi gecikme yaşıyorum geçen gün normal gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı anlamadım
Seda344 Htcksknkc ben kimyasal düşükten sonra adet günlerim değişti. Geç adet olmuştum. Büyük ihtimal yumurtlamayı gördün testte. Gebelik yoktur
Sultan-1x Htcksknkc benimde kimyasal olmuştu sonrasında bende silik çizgi gördüm o da değer düşmediği için öyle olmuş yani kimyasal gebeliğinizin değeri düşmediği için de öyle gözüküyor olabilir
Yagmurrnurr Htcksknkc yani baya döllenme geç olduysa adetin 5 10 gün geçtikten sonra belli olur testte kan verebilirsin kesin sonuç için
Htcksknkc Sultan-1x değerlerim sıfırın altına düştü zaten düşükten hemen sonra adet oldum fakat şimdi gecikme yaşıyorum
Reyhan_19 Aslında k Htcksknkc aslında kimyasal gebelikten sonra beta testine bakmanız lazım ve beta sıfırlandıktan sonra gebelik düşünmeniz lazım ben de yaşadım betanız düşmemiş olabilir
Dilekylmaz Htcksknkc canım bende kasımda kimyasal yaşadım sıfırlandı tekrar aralıkta kimyasal yaşadım ocakta düşünmedim genetik test yaptırdım onu bekliyorum bakalım bu ay nolacak 4 gün kaldı adete inşallah sağlıklı bir şekilde gelirler
Meliketrkmn Htcksknkc ben o şekilde gebe kaldım Aralık’ta kimyasal yaşadım ocakta gebe olduğumu öğrendim