-hatunmami Kızlar devletlerin hiç birinden memnun değilim Cinsiyeti bile bir hafta kız bir hafta erkek diyorlar Bilkente gidiodum ama memnun değilim özele gitcem hangisine gideyim??
Enfal_06 -hatunmami ben Ankara’da yaşıyorum devlet hastanelerine hiç gitmiyorum özel hastaneye gidiyorum muayane ücreti 650 ydi sağlık sigortam olduğu için ücret ödemiyorum ufak tefek tahlilere çok az miktarda ücret ödüyorum özel hastane gerçekten çok iyi önceden gittiğim takipli kadın doğum doktoruna gebelikte de devam edicem özel eryaman hastanesine gidiyorum o kadar güzel ilgileniyorlarki anlatamam
Buseirgit -hatunmami medikal park Keçiören ulviye hocaya gidiyorum 3. Gebeliğim diğer gebeliklerimde de ona gittim biraz sakin sessiz bir doktor doğum süreçlerimde özellikle büyük kızızmın doğumunda bana çok destek olmuştu nerdeyse beraber ıkınmıştık
aisemhmt34 -hatunmami yemin ederim bende oraya gttim her ay gttgimde cinsiyet değişiyor nasil bir saçmalık bilmiyorum her gittiğimde başka bir olay bende şimdi etlikge gitmeyi düşünüyorum bakalım orası nasıl ama geçen burda mamaksu da sevgi hanım var ona gttim muayene ucretide 490 mi neydi ama baya memnun kaldım
-hatunmami busrademirtas cinsiyet ögrenmek için gitcem buraya fiyatı nedir nasıl sıra felan alınior teşekkür ederim bu arada tavsiye için :)
busrademirtas -hatunmami şuanki fiyatını bilmiyorum ama telefondan hastaneyi arayıp konuşabilirsin canım yardımcı olurlar
busrademirtas -hatunmami Bide Sıra Konusunda da Sıkıntı çekmezsin gittiğin gün genelde müsaitlik durumunda hemen yardımcı oluyorlar.Sen istersen telefondan konuşup sevda hanımdan randevu alıp gidebilirsin ben öyle yapmıştım.Bende Bülent Yirci Hocaya gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim :)
Epifizbezi busrademirtas merhaba bende hastane arayışındayım hastanede Sevda isminde doktor bulunmuyor medikal park Keçiören değil mi
Havvabaht Merve-betul ilk defa duydum. Ben Eskişehir’den gittim o doktora her muanede. Şuan 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim doğum paketi aldm direk
Merve-betul Para önemli değil dersen Memorial Ankara hastanesi nimet Aygül Demirol en son muayene ücreti 3400 olmuş 😏😶🌫️ ilgi alaka çok güzel arayıp randevu alabilirsiniz biraz yoğun bı doktor ama en hızlı şekilde ilgilenirler gözüm kapalı öneririm
busrademirtas Epifizbezi Yok canım Sevda hanımı fiyat konusunda yardımcı olması ve doğum paketini görüşmesi için söyledim Ben Bülent Yirci Hocama gidiyorum
HelloooMomy Merve-betul Bende merak ettim. Bende özel arastiriyorum. Ogrenirsen haber verir misin canm 🙏🏻