Nigaribra Merhaba kızlar🌸 hamilelikte saç boyatan var mı? Hiç boyatdınız mı ve ya doktora sordunuz mu? Ben 22+4 haftalık hamileyim saç boyamakla boyamamak arasında kararsızım. Fikirlerinizi ala bilirmiyim lütfenn🙏🏻
Denisdenis Nigaribra ben boyadım 3. Aydan sonra organik boya alarak 3 doktorada sordum sorun yok bayatabilirsin demişti.
Limonlukekkk Nigaribra hayır canım uyumadık ben boyatmayı düşünüyorum 15-16. Haftalarda organik boya ile
Nigaribra Limonlukekkk İnşAllah bir sorun olmaz. İnternetde araştırdım bilinen kanıtlanan bir zararı yokmuş ama yaptırmayı erteleyin diyen önlemli olunmasını söyleyen doktorlarda var. Kafam karışıyor sürekli😄