Gurbetci1anne Asel isminden tiksindim artık o derece. Kulağa hoş falan da gelmiyor. Asel koyan biri Aysel koysun ne fark var🙄😁😁
Humeyranin Asel artık Merve gibi oldu. İleride her sınıfta üç beş asel olacak ☺ oyumu yağmurdan yana kullanıyorum