Ecosss28 Merhaba kızlar kızım 55 günlük. Mama içerken de inniyor bazen yatarken de. Sanki nefes alamıyor gibi sık sık burnunu temizliyorum. Bu inneme neden oluyor heeehh diye ses çıkarıyor sürekli ,? Yaşayan var mı neden oluyor nasıl geçti ?
Mgmg Ecosss28 mutlaka doktora gidin benm bebegm 1 aylikken hastalandi bronsit dedi doktor gecto cok sukur ama her kontrolde inlemesi var.mi diye soruyordu. Telaslanmayin ama gidin bence
Eda_Esen Ecosss28 mutlaka bi doktora gidin bebeğim de de vardı kontrol de bir şey çıkmadı bizde kendini eeee liyo derdik tabi ki de doktorun görmesi lazım
Mgmg Ecosss28 cocuk hasta fln deglse sizinki bununla ilgili olmayabilir alakais bile olmayabilir normal olabilir kotu dusunmeyn