Ela-arasyilmaz1 Ben panik atak olduğum için gebelikte de ilaç kullanmak zorunda kaldım şuan 13 haftalık uyku ilacı da ekledi doktor atak dursun diye bu durumda olan varmı
Gyulche Ela-arasyilmaz1 bende de var canim ilk gebelimde hic uyuyamiyodum nerdeyse 1 ay hic uyumadan ise gitim bunda uyuyabiliyorum sukur bana pasiflora onerdiler ama evde oldum icin uykysuzluk beni yormuyor kafaya takmayinca normale donuyor sanki senin ne yasadini anliyorum
Ela-arasyilmaz1 Gyulche uyku ilacı mide bulantımı falan da kesiyor içmeyince o gün çok perişan oluyorum napcam bilmiyorum
cerenimmoo Ben 8 yıldır bunun tedavisini görüyorum ve 5 haftalık hamileyim ilacı birden kesmek zorunda kaldım ara ara korku geliyor fakat düşünmem gereken bi bebeğim var deyip kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum 🥰