Kızlar 29 Ocak son adet tarihim. 11 Şubat yumurtlama günümdü, değerlendirdik. 25 Şubat bat tarihim ancak daha 3 gün var ve kahverengi bir lekelenmem oldu devamını bekledim adet olurum sandım ama olmadım. Kasık ve karın ağrım var başım da ağrıyor. Sizce yerleşme mi? Eğer yerleşmeyse kaç gün sonra test yapmayalım?