Glsnerbss 13+3 bulantılarım yok denecek kadar az artık çok şükür ama şimdi de reflü başladı bu çok çok kötü inşaAllah biran önce bu da geçer ,onun haricî karnımda arada ağrı oluyor göğüslerim çok kaşınıyor ,ikili tarama yaptırdım sonuçlar çıkınca İnşaAllah cinsiyeti de söylerim dedi doktor bakalım hayırlısı artık 🌸