Burisinannesi aynen, mesanenin dolu olmasıyla ilgili değil, bebek baskı yaptığı için sürekli idrara sıkışıkmış hissi oluyor. Ben de çok sık gidiyordum, hatta hapşırırken altıma kaçırdığım da oldu kaç defa. Ama doğum yapınca geçmişti.
Şimdi ikinciye hamileyim, bebeğin pozisyonuna bağlı olarak bazen oluyor bazen olmuyor. Bi kontrolde doktor da söyledi, “tam mesanenizin üzerine poposu ve ayakları üzerine çökmüş oturuyor. Rahatsızlık ve idrara sıkışıklık hissi verebilir” diye.